torsdag 16 april 2009

Hallå Hallå.........

Hallå alla vänner o alla jag känner!

Tyvärr har mitt internet blivit försenat men har blivit lovad att det skall dra igång 21 april......

hmmm.....men jag förväntar mig inget.......


Efter mycket skrik, smärta och lustgas så han min lilla son anlänt till den stora världen.....bättre sent än aldrig....1 vecka över tiden men den som väntar på nåt gott........hade skrivit om den otroligt dåliga personalen, men tar det i nästa inlägg pga en del trötthet.....



Man är rädd att han skall gå sönder, framförallt när man har nån bakom axeln som hela tiden påminner en om att allt man gör är fel, då blir inte saker och ting lättare direkt.........men ibland i livet så är det bara att bita ihop.....man är alldeles för trött o gammal för att ens orka tjafsa emot......får se hur länge man står ut........


Men annars är livet toppen, vann ju 100 mille på lotto vilket kom som en överraskning får väl gå ut o köpa mig ett par nya jeans eller kanske till och med sträcka mig så långt som att investera i några nya solglasögon......(inte för att jag har några nu men....)............ooppsss.......fan råkade slumra till.........drömde nåt om pengar och solbrillor..........


Måste nog krypa till kojs nu.........naaa....hinner nog kolla slut filmen jag har kommit halvvägs på innan jag träder in i drömmarnas land där allt är som man vill, bara värme o kärlek.....


sov gott o låt ingen trampa på er!!!!


ps. ät mycket glass...


puss o kram

3 kommentarer:

  1. Hey! Äntligen ute i världen. Stort grattis!
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Grattis till er båda (Mamma och Pappa)roligt att höra att det blev en storebror

    SvaraRadera
  3. tack tack skönt att det är klart....

    SvaraRadera