fredag 13 mars 2009

Sommaren vankas.....beach 2009

Undertiden jag skriver detta så hör jag en massa sommarplågor i huvodet.....sommartider hej hej sommartider......fan sluta...........

Inför beach 2009 så börjar nu folk röra på fläsket och det är ju hälsosamt och bra. Man blir ju inpirerad att själv böra få fram sitt 6-pack istället för sin torktumlare.

Men som alla fula människor säger, skönhet kommer innifrån, det är ju insidan som räknas och utseendet har ingen betydelse ....blablabla..........klart som fan att det bara är utsidan som räknas, allt annat är ju bara trams. Men......

...när man lärt känna en annan människa då kommer insidan att börja räknas, en full människa kan bli jätte vacker pga sin personlighet och en vacker människa kan bli skit ful pga sin personlighet.

Nu är det snart dax för både flytt och bebis......undra vilket som är jobbigast.......hmmm..... :))


Kommer bli roligt med både och. Kommer befinna mig mycket på golfbanan i sommar och träna på mina hookar och en massa slicingar....tyvärr är inget av dom 2 något bra i golf sammanhang, men förhoppningsvis så kommer jag någon gång bli lite bättre.


Nä, nu får jag återgå till att stå och spänna mig framför spegeln och drömma mig bort till beach 2009........

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar