onsdag 11 mars 2009

Världens största löparslinga...

På med joggingskorna, träningsoverallen och det redan illaluktande svettbandet.

Börjar med lite situps som uppvärming för att sen gå vidare med armhävningar. Måste få upp flåset så jag sätter mig på min nyinköpta motionscykel och börjar trampa som en galning........och svetten börjar rinna........tänker....snart är jag redo för världens längsta löparslinga......

Fortsätter med lite upphopp......paus.....

Går ut i köket öppnar lite chips som jag sköljer ner med lite cola........pausen slut....

Går tillbaka för att lyfta lite tyngder....måste vara redo för vad som komma skall......

Okej, känner mig pigg och allärt.......har ju fått lite bukfylla........tror jag är redo för den största av alla utmaningar.....


Sätter mig i bilen, gasar på så att jag hinner dit innan jag tappat flåset......kommer dit......


ÄNTLIGEN......det jag laddat för hela morgonen......nu är det dax, kommer jag lyckas eller kommer jag bli nertrampad.........


Ställer mig vid start linjen......tittar på dom andra som ser mer fundersamma ut än laddade.......kanske är texten på mitt rosa pannband som dom undrar över(gullplutt).......men men jag är laddad.


Och där går starten.........jag har förberätt mig väl....har 2 vagnar........nu kör vi..........


Förs till kassorna vinner....(får inte missa värme ljusen).......


Fan vad IKEA är roligt..... :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar