onsdag 4 februari 2009

Lite funderingar....

Ännu en dag som kommit halvägs.....

Läste på min kära väns blogg om killar som är svin........det får en att undra lite.

Eftersom en stor del av mina vänner är av det kvinnliga könet så får man oftast höra detta, män dom borde skjutas, kastreras, hängas, kastas ut från ett hög hus naken, brännas levande....osv.....

(har många arga vänner) :)

I dagens sverige.............finns det så mycket dåligt DNA?? Var kommer den dåliga DNAn ifrån?? Någon DNA pool som finns ute i vildmarken?? Hur kommer det sig att den dåliga DNAn nästan endast är från män?? Har någon rolig typ för flera tusen år sen hällt ner sur ättika eller kissat i DNA poolen, bara för att han var lite full och ville skämta lite..........man undrar...hmmm.......


Jag har kommit så pass långt i mitt annorlunda liv så att jag vet vad jag vill ha och inte ha, med betydligt högre krav på mig själv och min omgivning.

Men när man då får höra alla dessa onda ord om dessa fruktansvärda män som inte fäller ner toasitsen, inte släcker ljuset efter sig, inte rättar till duken som hamnade fel, så är det skönt att man blivit lite äldre och visare, där man nu kan avstå att sätta sig i en sådan miljö......igen..........

Men...........

många av gångerna så handlar det TYVÄRR inte om toasitsen eller ljuset, utan om en blåklocka, övergrepp, psykist och fysisk misshandel, vem som skall ha hand om barnen, varför man kan, varför man inte kan eller bara varför.......................varför man borde lämna honom..............men inte fixar........

eller att man har fixat när man borde och kunde och mår SKIT BRA!!!!


endast lite funderingar......................(hoppas dom börjar använda klor i poolen snart)



Diskutera gärna och kommentera....


Nu fortsätter resten av dagen, skall bli underbart :)

Hej hopp...

2 kommentarer:

  1. Du är så förståndig hjärtat=)

    SvaraRadera
  2. Det handlar inte om DNA vännen utan UPPFOSTRAN!!!! Kön är socialt betingat!

    SvaraRadera