söndag 8 februari 2009

Hemkommen....

Har precis stapplat in i min varma lägenhet, tvn är påslagen, radion är påslagen och datorn är påslagen........allt är som det skall.

Har precis avverkat en trevlig men ovanligt lång cocktailfest dock inte så många cocktails men goda drinkar i goda vänners sällskap.

Efter lite glas splitter och brännsår så dela jag taxi hem med några av mina hårt ansatta kompanjoner.

Skönt att komma hem...........

Varför är det alltid underbart skönt att komma hem. Även när man besökte malaysia som ändå är underbart varmt och skönt så var det fantastiskt att komma hem till kalles kaviar och bollibumpa.

Konstigt livet kan arta sig, man vet aldrig vem eller vad som dyker upp. Man är väl som många andra att man bara önskar att man blir omtyckt för den man är och inte dömd för hårt för att man inte lever upp till allas förväntningar.

Från det ena till det andra....

såg min moster och hennes man i ekdahls debatt program om dun som plockades när fåglarna var vid liv, som visas hyfsat sent på kvällen, ovanligt att se mina släktingar på tv men dock så intressant.

Nu måste jag nanna kudde............sov gott :)

1 kommentar:

  1. Hej du skriver riktigt bra, kommer att titta till dig då och då.

    SvaraRadera