torsdag 26 februari 2009

Dom sista minuterna i livet..............

Sitter nu med det sista för dagen jobbet på kontoret och joddlar för mig själv.

Joddeljoddeljoooddeeelll...........ja det blir lite enformigt efter en stund samt så är kanske inte jag den mest tonsäkra människa på klotet så även jag tittar på mig själv argt med en blick som kräver att jag skall sluta innan huvodet spricker.

Eftersom jag då förstår min arga blick så har jag inget val än att lyda.......så joddlandet försvinner som ett ego i luften utan varken efterslängande onda kommentarer eller elaka fnysningar.


Hela mitt bord är täckt av papper, vilket i min värld kallas organiserad röra, säkert helt själv om detta uttryck?? :)) hihi...........


Skall snart avsluta dagen eller åtminståne åka från kontoret. Har ju några timmar kvar i telefonen som alltid.


Vill gratulera Charlotte Kalla för dagens prestation och även dom tidigare som hon så fint åstadkommit. Skulle vilja ha henne som säljare, hon hade förmodligen blivit en av dom mest framgångsrika av dom alla för fy fan vad hon kämpar in i det sista och aldrig ger upp. Tjejen är häftig!!! Önskar henne all framgång och hoppas hon aldrig tappar gnistan.


...........

.....Har en medhjälpare sidan om mig.......som jag nu tänker avsluta livet på........


Hans sista minuter i livet...............

.........och det skall bli så jävla skönt att slippa se hans dömmande ögon gentemot omgiviningen med sin perfekta raka mun och sin raka
perfekta frisyr, där han nu ändå bara sitter och tittar på omvärlden utan att själv ha någon större mening i livet...........nu är det dax.

Jag tar ett hårt tag om honom dock inte för hårt vill inte krossa honom med mina enorma biceps, lyfter honom från bordet......och.....




........klunk klunk klunk.....................får köpa ny cola imorrn................




Sov Gott Och.........hmmm......dröm sött :)




PS. Dock har kräkningarna upphört och jag är återställd, men har fortfarande inte hunnit med några wåfflor.......... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar