fredag 6 februari 2009

En snabbis...


Står fan helt still...............förmodligen bara för att jag är lite stressad som vanligt.





Tänkte igentligen skriva ett inlägg om dom där dumma jävla poliserna som inte borde vara poliser, är man polis skall man ta me fan vara bättre än alla andra!!! Å fixar man inte det då kan man fan bosätta sig på ett isberg på grönland och skrika av sig alla jävla dumheter man har inombords. Poliser för mig under hela min uppväxt ett ordningsmakt som håller ordning och reda och som alltid skall veta bäst. Framförallt föregå med gott exempel åt övriga församlingsmedlemmar i detta land.
Nä, fy fan detta pack till poliser, tyvärr så har jag även fått vatten på kvarnen från annat håll, vilket bara bekräftar denna bild som sverige fick uppleva efter inslaget i tv om poliskåren. Det finns många poliser framförallt i Malmö som borde jobba som sopåkare där dom kan skälla och slå på soperna för att bli av med sin aggression och sitt hat gentemot andra människor............skaffa en hund som ni kan prata med........kanske hjälper........



Hmmm.....



Om jag inte varit så stressad så skulle jag hinna skriva om vår fina poliskår, men måste tyvärr dra :)

1 kommentar:

  1. Ja du kan bara hålla med dig såklart!! men du hallå vad är det där för blogg du följer Mr and Mrs Cool. Verkar ju vara några brats typ! Let´s party tonight!

    SvaraRadera