fredag 13 februari 2009

Man är helt underbar

Han går som en karl, han ser ut som en karl och han är en riktig karl han.................


Han kom han såg han segrade..................


Japp, all denna beröm endast för att nu är nyklarna återfunna!!!


Dom låg inte i snön eller i bilen eller hos mina föräldrar eller på något annat tråkigt ställe, utan dom återhittades........................




Jag vaknade i morse med en undebar tanke, tänk om dom fortfarande sitter kvar i lägenhetsdörren...............hmmm........kan man vara så klantig..........

kanske när man går in i en lägenheten kan det kanske hände, man ju sett många nyklar hängades utanför och tänkt så dumma, kommer aldrig hända mig..........men men.........

tog mig hemåt för att dubbelkolla min fundering.............kunde det verkligen vara så.............


Efter 4 våningar och lite andnöd så kommer jag upp till min dörr.........................och se på fan, vad hänger i låset...........inte fan var det mina kalsonger direkt..........


Man lär sig av sina misstag och det var ett som jag inte kommer göra om.................på länge.


Kommer in i min varma lya går förbi spegeln stannar upp och tänker ........................................han är go, en riktig mys kille han är fantastisk, helt underbar :)


Snart börjar en ny dag med nya lärdomar och mycket kärlek.
Sov gott mina vänner och gå inte och bli förlorade i denna stora värld, hitta er själva så hittar ni svaren på livets svåra frågor.

:-))

2 kommentarer:

  1. Du har tur du, lägenheten kunde varit tömd. Ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha! Förlåt, men jag kunde inte låta bli att skratta.. Fan vad klantigt gjort...=)

    Men som sagt, du hade ju tur att inget var stulet..

    Ha det!

    SvaraRadera