torsdag 5 februari 2009

Godmorgon mina vänner.......

Vaknar som vanligt av att telefonen ringer, vilket man vant sig vid nu. Är det inte mamma så är det någon säljare eller någon glad kund som är fantastiskt nöjd med sin massagestol (som jag säljer, om ni inte visste) eller så är det bara någon tomte som behöver kräka av sig om någon oväsentlighet..................

Men men............nu börjar en ny fantastisk dag med glädje och jobb...........fler personer att utbilda till supersäljare som skall ut och rädda världen.

Kvällen kommer väl nog bara innefatta en massa telefonpratande och godis ätande...........hmmm............måste sluta äta godis så ofta............men det är ju så sött och gott........ bättre med en banan, skall definitivt försöka avstå det goda och hålla mig till naturens frukter. Framförallt nu när man har lagt beslag på en motionscykel, vilket jag aldrig trodde jag skulle göra........


Det bästa med en blogg är att man kan skriva om en jäkla massa oväsentligheter som man själv väljer utan någon annans påverkan. Sen om någon är intresserad att läsa allt strunt som man kommer skriva här, är ju bara roligt :)


Nu är det duschen som gäller så man luktar gott när man skall bege sig ut i världen......

Ha en fantastisk dag och gör denna dag till den bästa i era liv :-)


Kram Kram

1 kommentar:

  1. hej hej..
    Trevlig blogg du har. Tycker du om punkter??? :) ;) Mycket läs värda inlägg..
    Kram

    SvaraRadera