onsdag 25 februari 2009

Tillbaks......och ätit glass...

Hittade ett öppet nätverk hos grannen.....se hur länge det funkar....

Ok, idag har jag ätit glass!

För vissa av er så kan detta verka rätt tråkigt och innehållslöst, vilket glass ätande i o för sig är men.....

Men efter ha legat flera dagar i konstant vånda så ar det skönt med lite glass.

Vet inte om ni hörs talas om den men jag fick det..........

VINTERKRÄKSJUKAN!!!


Förtjänade jag det......nej........har jag tid med det.......nej........kunde jag avstått.........JA........


Varför kan inte sjukdomar va som lotto........en på ca sju miljoner att du får det...... (får dock ta bort jämnförelsen med att du hela tiden önskar att det skall drabba dig.....hmmm.....)



Oavsett så har jag nu legat och......en kompis sa att jag ibland är lite för detaljerad och färgglad i mina beskrivningar så jag skall ta och censurera lite här......legat och varit förtvivlad över denna tomma kropp som endast har tömts utan påfyllning.

När då detta har pågått i några dagar så är man jävligt glad att man inte lever i nått u-land för när denna man frisknar till så skall han göra dom fetaste, fluffigaste, med mest grädde, sylt och godaste wåfflorna som man kan tänka sig.

För fy fan vad man är bortskämd med att bara kunna öppna en dörr och äta vad man vill.

Hade jag haft råd så hade jag gjort wåfflor till alla dom som inte har en dörr att öppna och bjudit tills dom varit mätta och belåtna.

Men sen å andra sidan......hade jag bara bjudit på wåfflor hela tiden så hade hela världen varit överbefolkade av en massa feta människor.


Vi svenskar har det perfekta uttrycket........lagom..........men fy fan vad tråkigt lagom är.


PS. Glassen stannade kvar....hurra hurra......imorgon kanske lite mjölk till frukosten.



Sov Gott Och Vakna Blött :)

1 kommentar:

  1. haha detta var ju faktiskt ett ganska roligt skrivet inlagg. far nog fan ta o lasa din blogg lite oftare om du fortsatter skriva pa detta viset ;>

    SvaraRadera