onsdag 11 februari 2009

Även den bästa kan göra fel...

I mitt ämbete som chef så har jag förmåga att ibland med lite för allvarligt tonläge påpeka brister och misstag hos mina säljare. Vilket ibland kan resultera i skratt men även eftertanke.


Så som det då faller sig så har jag jobbat och slitit hela dagen, endast sovit 3 timmar, vilket förvisso var självförvållat.


Hade planer på att avsluta dagen med en kall öl, lite tv och sen i säng rätt tidigt..........men chi fick jag.........


Kommer bärandes på lite olika men tunga saker, händerna fulla närmar jag mig min port, sticker ner handen i vänster fickan där jag alltid stoppar mina nyklar för att snabbt, för snabbt inse att fickan är tom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


På denna nykelknippa finns inte endast nyklar till gamla hänglås utan väldigt viktiga nyklar. Så som bland annat till min lägenhet vilket resulterar i att jag nu sitter och skriver detta inlägg hos mina kära föräldrar efter ha letat på alla väsentliga platser som jag varit på under kvällen.


Men men...........det var någon som sa att man får vad man förtjänar...................



Det är bara att konstatera att även den bästa kan göra fel...........sov gott, för imorgon är en ny fantastisk dag med nya tillfälle att klanta sig på :-)

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :) ja roligt ch höra att även dom bästa kan göra bort sig :)

    SvaraRadera
  2. Nyckel kedjor som man hade vid 13-års ålder säljes fortfarande, stackars dig. Hos mamma har man det väl alltid bra, njut.

    SvaraRadera
  3. Oj oj tur att det hände dig och inte mig som just nu har jordens sämsta tålamod!!!!!!

    SvaraRadera